• Kontakta FemtioFemPlus Öland

    Hej! Fyll i dina kontaktuppgifter och skicka in så återkommer vi inom kort.
  • Genom att gå vidare accepterar du vår integritets- och webbplatspolicy.
Välkommen att kontakta oss!
070-977 24 84


Hemstädning i Borgholm och Färjestaden

Finns det roligare saker som du hellre lägger din tid på än städning, eller kanske inte orken för det finns längre?  Då hjälper vi dig naturligtvis med din hemstädning!

Du väljer själva hur ofta du vill att vi kommer, och naturligtvis även vad du vill att vi utför när vi är hos dig. Bokar du löpande uppdrag så är det en och samma person varje gång. Önskar du att städningen utförs när du inte är hemma så löser vi detta genom att upprätta ett nyckelavtal.

Nedan har vi tagit upp det som vanligtvis ingår vid en städning, men det är naturligtvis ditt behov som styr:

  • Dammtorkning av möbler och inredning
  • Dammsugning av golv och mattor
  • Våttorkning av golv
  • Putsning av speglar
  • Avtorkning av köksluckor och vitvaror
  • Rengöring av badkar/dusch, wc-stol och handfat

Hör av dig till oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig att få en smidigare vardag!

 

Städteamet i Borgholm och Färjestaden

Om du anlitar oss för en hemstädning kanske du träffar på Inger. Hon har tidigare vana från hotellbranschen och vet hur en professionell städning ska se ut! Våra nya medarbetare får ofta gå tillsammans med Inger så att vi vet att vi har samma syn på kvalitet. I teamet finns också bland annat Birgitta, som tidigare har arbetat inom vården och dagligvarubranschen, Therese som har sin bakgrund inom vården och Elisabeth som tidigare har arbetat på kontor. De är ordningsamma och våra kunder är mycket nöjda med deras insats!

Hör av dig till oss så berättar vi mer!

Ola Nilsson
Verksamhetsansvarig och franchisetagare i Borgholm och Färjestaden.



Innehållet på sidan senast granskat 2021-10-01 av Ola Nilsson.
Vad kostar städning hos dig? Få eget prisförslag här!

Att tänka på
Vi arbetar först och främst utifrån det städmaterial ni har i hemmet om inte annat avtalats. Material som är bra att ha hemma är bla dammsugare, golvmopp, hink, microtrasor, skursvamp, wetexduk, diskmedel, såpa, Ajax eller dylikt.

Villkor
Avbokning av inplanerade/bokade uppdrag meddelas senast 48 timmar innan uppdragets utförande. Vid utebliven/senare avbokning faktureras inplanerade/bokade uppdrag.

Betalning
Vi fakturerar en gång i månaden (20 dagars betalningstid), vilket innebär att ni får en samlingsfaktura på månadens totala arbete även om ni har hjälp flera gånger under månaden. Eventuellt RUT-avdrag gör vi direkt på er faktura. Mer information  finns på Skatteverkets hemsida.

Försäkring
Om olyckan skulle vara framme så har vi försäkringar som täcker både sak och person upp till 10 miljoner kronor. Då lokala avvikelser kan förekomma så ber vi dig att ta kontakt med ditt lokalkontor för mer information.