En fördel med att anlita oss är att våra medarbetare arbetar för att de vill och inte för att de måste. Våra kunder uppskattar att vi kommer i tid och gör vad som utlovats. Vi satsar på långvariga relationer, och våra medarbetare tar med sig både sin erfarenhet och sin glädje när de kommer till dig. Dina önskemål är vår utgångspunkt och vi är alltid flexibla inför dem. Jag sköter kontakten med kunderna via telefon och mejl för det mesta, men åker också gärna ut på hembesök om du önskar det.
Den lokala anknytningen är viktig. Jag är själv född i Åhus och har vistats mycket i Åhus där jag nu bor och bedriver verksamheten. För mig är även en tät kontakt med medarbetarna viktig. Vi har återkommande träffar tillsammans, exempelvis vår sommarfest och julbuffé. Själv har jag varit med sedan FemtioFemPlus startade 2009. Jag bodde då i Helsingborg och började som medarbetare, vilket jag trivdes mycket bra med. När jag sedan flyttade till Åhus 2010 kändes det naturligt att starta upp verksamheten här. Nu har vi 24 medarbetare och vi utför tjänster i Åhus, Bromölla och Åhus med omnejd.
Ta gärna kontakt med mig för att höra mer om hur din vardag kan bli enklare!
Birgitta Månsson
Verksamhetsansvarig i Bromölla