• Fråga FemtioFemPlus

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.
Välkommen att kontakta oss!
0200-112 555

Telefontid kl. 08:00 - 15:00. Lunchstängt kl. 12:00 - 13:00.
Vi svarar alltid på mejl inom 24 timmar på vardagar.

Administratör som vill vara med på en spännande resa sökes

FemtioFemPlus är ett tillväxtbolag inom seniorbemanning med hjärtat på rätta stället. Under 2020 växte vi rejält, trots pandemin, och nådde nästan 100MSEK i omsättning med ökad vinst. Idag har vi verksamhet i Sverige och Finland och framöver finns planer på att expandera till ytterligare länder.

FemtioFemPlus levererar högkvalitativa tjänster genom våra erfarna och kompetenta seniorer till både privat- och företagskunder.

För att ta nästa steg i vår utveckling söker vi nu en Administratör till vårt kontor i Helsingborg.

Dina arbetsuppgifter:
I din roll som administratör kommer du att ansvara för företagets övergripande administration.

Bland annat kommer du att jobba med följande:

  • Fakturering
  • Planerings- och uppföljningsarbete
  • Dokumentation
  • Avtalshantering
  • Support till medarbetare och kunder
  • Telefonväxel
  • Övrigt administrativt arbete

 

Det här erbjuder vi Dig:
Ett omväxlande och utmanande arbete väntar dig där du både uppskattar och får energi av traditionellt administratörsarbete, men även möjligheten att bryta ny mark och vara delaktig i nyutveckling. Din insats kommer vara viktig och göra skillnad för FemtioFemPlus framtida tillväxt.

FemtioFemPlus är ett värderingsdrivet bolag där Stolthet, Engagemang, Entreprenörsanda och Glädje är det som driver vår verksamhet framåt. Om du får energi av innebörden i de orden och har förmågan att förmedla det till kunder, konsulter och kollegor då är VI rätt för varandra!

Som Administratör rapporterar du direkt till vår Ekonomichef.

Din profil:
För att vara med på FemtioFemPlus tillväxtresa krävs stort driv, god social kompetens, kommunikativ skicklighet och att man gillar förändring och högt tempo. Dessutom är det viktigt att du bidrar med glädje och energi. Då vi är ett litet team kräver rollen att du besitter god samarbetsförmåga, men även klarar av att arbeta självständigt.

För att vår verksamhet ska vara effektiv arbetar vi med vårt egenutvecklade affärssystem. Att du är väl bevandrad i system, datorer och kommunikationsteknik är därför viktigt. Vidare är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, däremot är det inget krav.

För tjänsten krävs att du är obehindrad i svenska, både i tal och skrift.

Övrigt:
Anställningsformen är heltid och tjänstgöringsorten är Helsingborg. Start enligt överenskommelse.
Vi tillämpar alltid sex (6) månaders provanställning.
Löneanspråk skall lämnas i ansökan.

Ansökan:
Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan snarast möjligt till ekonomiservice@femtiofem.se

För frågor gällande tjänsten kontakta Madelene Norbo på 0200-338950 eller ekonomi@femtiofem.se

LinkedIn: https://www.linkedin.com/jobs/view/2686417723